+






Ärligt talat? Varför har jag inte lagt märke till Prinsen förut, Prins Carl Philip? Han är helt enormt het ju, läckerbit! Men hur kom jag att tänka på honom?

Ja, ibland får man ju sina stunder då man börjar fundera på kungahuset och dess innehåll. Nerå, jag såg en artikel om honom på Expressen och tanken slog mig "undra hur han ser ut egenltigen..". Några musklickningar senare så var jag fast, tooootalt paff.. trodde aldrig att en prins faktiskt var sådär vacker, det är väl bara Barbie's Ken-docka som är så perfekt? Men se, jag fann min prins! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du sett en bild på hans kuk eller? Säkert därför du tänder på honom, för han har en riktig gigant jävel den där calle-fille

2009-02-23 @ 18:46:49
Postat av: Anonym

Svar till Anonym: Jamen självklart är det därför, varför skulle jag gilla honom annars? Fick smaka lite igårkväll såklart..

2009-02-26 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0