kill the lights



Okej, innan jag skriver om något som hänt ikväll eller igår så ska jag ta lite snabbt om stockholm..
Kan börja med att säga att det är bland det bästa och roligaste jag varit med om! Åkte tåg ner med tjejorna på onsdagkväll och på torsdagens morgonkvist så var vi framme i kära och underbara stockholm! Älskar känslan som man får direkt då man kommer dit. Det är något speciellt... (A)

Då vi kom fram yrade vi som totalt vilsna höns runt vid vattnet,
jaha vad gjorde ni vid vattnet? undrar då ni.
Ja, vi bodde som sagt på en båt vilket var lite roligt! :D
Iallafall så blev vi helt lost där bland alla båtar som fanns
så det slutade med att vi ringde taxi och fick åka värsta mini snutten :D
Vi hade visst gått åt fel håll bara. Men det skyller vi på alla stockholmare som vägledde oss helt fel, dom om någon borde ju veta vars båtjävlen låg? Virrpannor! dom, inte vi.

Torsdagen spenderades iallafall på stan, vi hann shoppa en del och springa
efter Blondinbella hahah! Såg rätt många kändisar faktiskt, men inget slår väl det erica och sandra fick se... CB utanför Gallerian med feta livvakter oshit! Näfyfan, då var Blondinbella & "lotta på bråkmakargatans-mamma" inga större sevärdigheter. Efter stan så blev det donken, som varje dag därefter.. lunch, middag, "mellanmål", allt det blev hos donken! <3 På torsdagskväll kom mr.västernorrland, även kallad stefan, och hans friends till våran båt.

Så det blev att umgås med dom ett tag, sedan försvann väl ungefär alla och där satt jag, stefan, sandra o stina kvar. Så vi gick ut och prommade till donken, såklart! Därefter planerade vi att lägga oss, sagt o gjort så låg vi där o trängdes i 90sängarna hahah;> mys var det och sen kom stefans kompisar och ja.. allt därefter var rätt sjukt :D

  

På fredag vare snabba puckar som gällde! Vi låg o sov alldeles för länge, dels för att vi somnade först vid 6 tiden och dels för att det var så jävla mysigt! Hade liksom kvar den där "vaggande känslan" från då vi hade åkt tåg. Iallafall så drog vi direkt till donken, såklart, och sen vidare mot Hovet.. dags för att köa! Såg verkligen inte fram emot att köa i 7 timmar till en början, men tiden gick rätt fort och vipps stod vi där inne! Åhfyfarao vilken härlig känsla det var, bland det bästa jag upplevt. Hela CB konserten var MAGISK... ååh.. drömmer mig bort så fort jag tänker på det! hua.. (A)


      

Efter CB så for vi allihopa + stefan oco. mot Farsta där de bodde, men efter lite om&men så for de andra tillbaka till slussen och jag stannade kvar o hängdegäng yo. Och eftersom jag inte ville åka tunnelbana tillbaks själv till stan så följde de självklart :) Vi drog till båten och blev att sussa ganska direkt. Sedan blev det ännu en såndär stört panikaktik väckning då vi fick reda på att vi var tvungna att checka ut från båten på 10 jävla minuter! :O
Fyhelvete.. hatar såndär stress.... Så jag fick säga baibai till steffeboy och sedan packa som ett psyk för att hinna! Vilket jag egentligen inte hann heller, eftersom jag nu i efterhand kommit på lite grejer jag glömt.. huh, ovärda saker, men ändå mina saker! gah.. Hur som helst, lördagen var kommen och det betydde att vi skulle dra hem. Men eftersom att det var först vid 6 tiden på kvällen så gick vi runt på stan hela långa dagen, med våra väskor hängandes efter oss. Man kände sig skapligt mycket ivägen. Där kom vi som lugna norrlänningar och stockade igen alla gångar med våra rullväskor och alla stressade stockholmare ville bara förbi och förbi, men hell no.. gör plats för norrland ffs!

Tåget hem gick rätt fort enligt mig, även fast jag fick sova ytterst lite. Men det hör väl till? :D
Kom ju ändå hem vid 7 tiden på söndagsmorgonen, så det var bara att sova direkt man kom hem.

Tack till tjejerna och alla andra som gjorde resan så jävla braaaaaa! <3

        
    


Ett till videoklipp som jag fixade på konserten!
Älskar danssolot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0