love in this club

Dagens onödiga vetande:
världens högsta snögubbe var 22,17 meter hög.

Jag bara undrar, hur fick dom dit huvudet?
Som sagt... jag bara undrar..


Dagen idag har inte bjudit på några roligheter alls, ungefär.
Hade sovmorgon, var i skolan, gick från skolan, kom hem.
Tack gud för att du gav mig ett sådant hektiskt liv, hinner fan knappt med i svängarna:(



Har iallafall börjat kolla på Californication, as bra serie faktiskt!
Och på tal om serier så har jag blivit besatt av att ladda hem
massa olika säsonger av allt, filmer osv osv.
Bara för att jag inte kunnat det förut, så blir jag helt tokig nu när det går!

ja då vet ni det...





tack och hej fänz, jag lovar att bli bättre på detta, jag suger just nu.
...på att blogga alltså.

HEJRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0