out from under



Wohoo! vem äre som har fått vårkänslor? trots att det är 154 meter snö ute? Jomen, det är jag det! :D Idag var det 2+ grader t.o.m, lite skillnad mot förra veckan då det var 25-. Hjåådu!

Idag blev det iallafall bowling med klassen, hade friluftsdag men vi kände väl att varken kåbdalis eller att en ispromenad var speciellt lockande. Bowlingen gick sämst, men bra mot slutet.. fick mig några strikes ändå! :D Fast när ingen såg typ.. så det var mindre lyckat :(



Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, känner mig lite rastlös. Kanske gnaga lite på godiset som jag köpte tidigare idag, även fast det inte ser speciellt gott ut längre. eller så kanske jag ser på lite Vänner, det var längesen! Det kör jag på :)
Later fänz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0