i'm ready!

Dagens onödiga vetande:
Hälften av alla män som växt upp på bondgårdar i världen har
haft sexuella kontakter med djur.


  

okej, nu blev jag ju jävligt äcklad..
Tänk männen i Bonde Söker Fru, någon av dom borde ju då....
Kanske börje, kanske fredrik? Börje har nog mest potencial för det där....
NU LÄMNAR VI DET DÄR, USCH.




Idag är det lördag, vet ni va? Ja det hoppas jag att ni gör
För annars är ni såååååå efter.
Fast samtidigt är ju jag jävligt efter, eftersom att jag använder denna lördag så som man använder söndagar. Vaknar vid 2 tiden, klär på sig först vid 3 och då klockan slår 4-5 så börjar man fundera på frukost.
Så är det här just nu! Känns lite segt, men ah.. rätt sönt med.

Ikväll har jag övertalat mami&papi att koka ihop tacos åt mig till middag
och det ser lovande ut! Sen så vet jag inte om vasse oco. planerat att göra något? Isåfall är jag på, hör ni det?! :D

vad händer JUST NU då?
Jo mina vänner, jag sitter o ändrar lite intsällningar i datorn och lyssnar på Screamer Radio, ett program som jag blev tipsad om! :) Riktigt bra faktiskt! Finns typ 49435 olika radiokanaler med all möjlig musik :D
Kul med lite nytt, lite fräsht, lite modernt sådär!




Datorn just nu, helt okej!


Nåja, nu ska jag till ica maxi med pappa! :D
karra karra karrrraaaaaaa <3

pusss fänzzz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0