blame it on fate

''

Dagens onödiga vetande:
 Loppor kan hoppa 350 gånger så långt som sin kroppslängd,
som om en människa skulle hoppa lika långt som 6 fotbollsplaner.

Såntdär kan jag tycka är JÄVLIGT lustigt?! Hur kan en liten jävla
loppa hoppa så lång, som inte ens har synliga muskler?
Eller vänta, själva loppan är ju inte ens synlig? Nuts det där..




Jaha ja, jag är ju inte allt för bra på att uppdatera här.. Eller ja, jag är ju egentligen inte dålig. Mest seg bara? Ja, seg låter bättre än dålig. JAG ÄR SEG. Men desto mer uppskattat blir det när jag väl skriver, och nu lät det där jääävligt drygt.. Som att jag faktiskt tror att folk väntar på att jag ska uppdatera? haha lugna ner självförtroendet johanna, lugna lugna!


Men, vad har jag gjort på sistone då?
Det är ju något som man aldrig kan va säker på!
Så pass fartfyllt och livligt som mitt liv är..
Eller ja, på sistone har det varit lite action iallafall!

I fredags for jag iallafall till Kramfors, bara det var ju ett litet äventyr i sig! :D
Åkte från luleå vid 12 tiden på dagen, själv! jag var helt ensam på en buss i 5½ timme. Eller okej, helt själv var jag ju inte eftersom att bussen var smockfull och jag fick aldrig sitta sådär skönt ensam med två säten. Men när jag väl fick det, när jag halvlagt mig sådär skönt med jackan som täcke.. ja då kommer det något stolpskott där och ska sätta sig just bredvid mig, varför mig!? Fanns liksom 5345 andra lediga platser. Men får se det som en komplimang, personen i fråga kanske tyckte att jag såg sällskaplig ut! :)

  

Väl framme i övik så mötte stefan upp mig, blev max och sen en biltur till kramfors, frånö? Ah, var en upplevelse i sig.. stort samhälle det där! hahah :D Nämen det var skönt. Helgen var iallafall hur bra som helst, var med steffeboy alll the time och det var besthhh (A) Fick ju även träffa lite andra kända ansikten dära, peterYO, ludde, nicke osv.
Resten av tiden där bestod väl av att mest umgås, mys osv :)
Så jag är gooode nöjd att jag for! var lite tveksam till att fara runt på buss själv först, är väl inte människan med den bästa kollen, lite lost sådära! :D Men jag klarade mig! och nu sitter jag åter igen här hemma, vilket är bittert. Vill tillbaka...



Ikväll blev det tårtkalas hos vasse, her in bilder sen!
För nu blir detta inlägg alldeles för långt!
LAAAAATER FÄNZ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0