this is how it goes down


Jaha kära vänner, idag blev det en kort skoldag eftersom att två lektioner
gick bort osv. Så redan 09:30 gick jag ut från skolan!
Kändes helt okej om man säger så.
Vad har jag då gjort hela dagen, kan man ju undra?
Ja kära vänner, jag har pluggat, ida johanna margareta hansson har pluggat! :D
Känner mig nästan lite nöjd, för har liksom gjort allt som behövs göras!
Måste dock nöta lite nk innan jag lägger mig, vill göra bort provet nu!
Blev iallafall svin trött då jag pluggade så gick & försökte vila
men det gick åt helvete först, så precis då jag tänkte "ah nu ger jag fan upp!" ja då somnade jag! smaaaart, i 3-4 jäkla timmar också!
Så nu är jag piggare än någonsin, bådar inte gott...

Sedan så ja... jag har nött californication, såg 4542 avsnitt!
Det är sån jävla skön serie! lite som manlig version av sex and the city?
Han horar runt, är författare, har nån kvinna som han egentligen
vill ha istället för att hora.. ja, som sex and the city, fast manligt! :)


NU: borsta gaddarna
SEN: plugga NK
SENARE: försöka sova


PHÖZZ FÄNZ!

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Sara

Californication... jag ser på den bara för Mulders skull :D alltså David Duchovny.

2009-02-07 @ 14:58:57
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0