scared of lonely


Mina vänner, denna torsdag är snart förbi runnen!
Och den har runnit lika fort som som mina tårar... haha, nä skämt åsido :O
Känner mig lite smått emo/attentionwhore då jag kollar på förra inlägget.
Men hey, så jag kände mig. END OF STORY

Idag blev det skola, engelska och samhälls stod på schemat, det hann jag med iallafall.
Fixade inte morgonen, gick bara inte.. var alldeles för mycket som tog emot helt enkelt.
Annars så var iallafall skoldagen bra, vi satt nog och pratade om Chris Brown-resan mest!
åååh, vad vi längtar! :D Vi fördelade även hans kropp, vem ska få överdelen.. nederdelen.. ? ;)
Och tydligen så vann jag, hör o häpna, knäskålarna! YES! .. :D
Men han kommer säkert tycka så synd om mig efteråt, så han kommer ge hela sig till mig.
Så ha! jag går med vinst ändå ;)
Och dagens höjdpunkt var att slippa gå till klockan 5, utan så pass som klockan 3
stod vi utanför skolans portar! yayyy.. sånt gillar jag! :)

Därefter tog jag bussen hem och gjorde mat åt mig och pappa.
Duktigt tycker jag iallafall! och ännu duktigare att jag även
hjälpte till med veckostädningen efteråt, torkade o puttsade!
Blev skinande fint, som alltid!

Tyckte att jag förtjänade en paus sen, så jag satte mig här och kollade nyaste
avsnittet av 90210 och fortsatte sedan att dona runt i mitt rum.
Såg riktigt förjävligt ut, precis så pappa sa, och jag håller med!
Men nu är det fint och det gratulerade jag mig själv genom att börja kolla på
första säsongen av Greys Anatomy som jag laddade hem för någon dag sen!
Älskar att jag kan ladda hem vad som helst nu, och rätt fort faktistk!
Fann även min drömman, Patrick Dempsey, han har varit Veckans Babe, så ni kasnke minns han!:)

Nu så tänkte jag hämta en kiwi, min tredje, och även kolla på det tredje avsnittet
av Greys, yay det är braaaa!
Förstår nu varför alla pratat om det så mycket!
Har gått runt o trott att det ska vara en såndär präktig serie, typ tråkig, men fan det är ju humor med!




   

Kommentarer
Postat av: Linn S

haha älskar dina beskrivningar kisse!

2009-01-15 @ 23:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0