slipped away

Jaha fänz, då var det helg då!
Och tacka gudarna för det, den har varit sjukt efterlängtad.
Men ändå inte, känner att jag måste sysselsätta mig med något
hela tiden, vad som helst ungefär! och det är jobbigt..

skolan idag var helt okej, helt okej att börja kl 12 faktiskt.
dock inte sovit något inatt nästan, vred och vände, om & om igen.
Varför börjar jag alltid tänka?
Varför börjar jag alltid sakna?
Varför gör jag det alltid svårare för mig själv, än vad det redan är?


They say bad things happen for a reason
But no wise word's gonna stop the bleeding

I finally put it all together, that nothing really lasts forever.
I had to make a choice that was not mine,
 I had to say goodbye for the last time.





Sedan brukar man ju säga i stil med att, när det är som mörkast...
 då kommer något ljus?
Iallafall så kom detta ljus idag, fick veta att Monki ska öppna
här i luleå! YAY.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0