oth, ja, jag sa oth!

Dagens onödiga vetande:
Myror ramlar alltid på höger sida då de är berusade

Fråga ett; myror, de är liksom redan jäms med marken? hur kan det då "tippa." ?
Fråga två; Vad finns det ens som myror kan bli berusade på? Tror knappas man blir
rullig i huvudet av att trilla ner nån centimeter från myrstacken.

  Sedan är det ingen mer fråga, utan mer än en fundering;
Eftersom myrorna bor i skogen, och i skogen verkar det finnas något som man kan
bli berusad av? Hmm... vad är det för något.. tell me, för kan vara bra att veta
om man någonsin går vilse i skogen och behöver lätta på spänningarna i kroppen lite.
Kanske man får lite roligt också. Detta är ytterst viktigt för mig.
Dels för att jag bor i skogen och dels för att jag ofta går vilse...



Jaha mina vänner, är allt som det ska? FIT FOR FIGHT ELLEEHH?!
Bra, så ska det låta!
Själv är jag inte alls speciellt fit for fight eller någonting alls åt det hållet.
Sitter liksom här på min obekväma skrivbordsstol, här vid mitt skrivbord
och tittar på One Tree Hill.. lyckades nämligen ladda hem några avsnitt,
men hey.. laddade hem de som jag redan sett, farligt smart jag är ibland.

Men det gör mig egenltigen ingenting, för har ni tänkt på att alla avsnitt är ungefär likadana?
Lucas vet aldrig vem han ska ha som flickvän, är Brook lite hetare?
eller är Payton mer lik honom? Bestäm dig!
Sedan vet jag inte ens varför inte Payton bara ger upp allt, helt seriöst.
Hon sitter där framför sin dator och snackar in i en webcam och tror att hela världen lyssnar.
Precis som då jag sitter och skriver detta, tror verkligen att många kommer läsa, men ack.
Sedan så hittar hon ju nya familjemedlemmar hela tiden? Fattar faktiskt ingenting..
En mamma där, och ÅH NEJ, DET VAR JU INTE HENNES MAMMA?
SÅ fel hon hade, det var ju någon helt annan.
Så där blev hon fet lurad, sen kommer brorsan dära.. men var han hennes bror?
Eller var han bara en psykisktsjuk person som tog 4743 bilder på henne? Svar ja.
Tror det var så iallafall? Ja ni märker, det är inte helt klokt, kvinnan har inte alla indianer i kanoten.

Sedan så finns det ju Dan som är en riktig fitta, faktiskt. Helt jävla otroligt sur fitta.
Orkar inte ens säga mer. De enda som är gulliga i den här serien är kanske typ....
.........hmmm.... mouth? Han är fan bedårande!

Som ni märker så har jag tråkigt.
Därför ska jag nu fortsätta att titta på One Tree hill.
För trots mitt hat mot det, så älskar jag det ändå! så det så!
Kanske man ska ta och lipa lite till Lucas små tal han har där i början och slutet av avsnittena :D
Ibland tänker jag "fan va smart kille.. shit.." sen kommer jag på att allt är MANUS.
Men samtidigt så har ju någon skrivit det också...


Ser ni vad äckligt lyckliga dom ser ut?!




ÄCKLIGT LÅNGT INLÄGG!
HEJDÅ FÄNZ!

Kommentarer
Postat av: jamie

det var typ en recension du skrev :b wellwell, när tråkighete tar över så :>

2009-01-11 @ 00:40:25
Postat av: Världens bästa Sara

"Ibland tänker jag "fan va smart kille.. shit.." sen kommer jag på att allt är MANUS."



Ungefär som när Petter mfl satt och tittade på en Bamse i otäcka skogen-film och hans kusin utbrast: "Men gud så irriterande, ser ni pricken där! Det är nåt fast på linsen!"

2009-01-12 @ 00:55:10
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0