A stranger is a friend you haven't met



god morgon goood morgon, hör alla fåglar sjunga "godmorgon, godmorgon" i köööör!
ja som sagt, god morgon :) den där låten brukade alltid pappa sjunga då jag var mindre. När han traskade in i ens rum på söndagmorgon och drog upp persiennerna :D Än idag kan man höra honom nynna på låten där han sitter vid köksbordet och dricker sitt kaffe....


Idag har jag tänkt såhär: "det är dåligt väder, så måla utav bara helvette nu johanna!".
Ja ungefär så. Så ska jag gå bort mot mitt nya rum, min framtid, och måla vidare.
Sedan så har även planerna för PDOL dragit igång, ser ut att bli riktigt nice faktiskt! Våra trogna återvändare från norge verkar ha bra planer, så vi hakar på! haha. Festivalminnen från 2007, vasse? hahaahah



Adjöken sa göken som satte på fröken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0