f**k you

well hello yooou!
kom alldeles nyss in, legat ute och sovit i nån timma sådär :D både känner och ser att det har gjort sitt mot huden, blivit brun alltså.. bara brun... :) Nu börjar molnen rulla in över lilla sunderbyn så jag vetefan hur länge till det är sol, time will tell..

Sedan så äre tänkt att sofie ska komma hit efter jobbet, en annan plan är väl att det blir ikea imorgon. Ifall det är dåligt väder vill säga, vilket jag hoppas på. Orka sol när man kan fara till happis ...




OCH JUSTE, HÖRRENI! dom som följer min blogg vet att jag snackat om att tatuera mig i eviiiigeheter men har inte vetat vad.. och nu är jag typ...nästan... hundra procent säker :D den där vore ju fantastiskt fett nice!


Kommentarer
Postat av: blomman

NAJS jozzi säger jag bara!

2009-07-14 @ 15:34:28
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: nylands stolthet!

skaru tatuera in ett par fötter? :/

2009-07-14 @ 22:20:56
Postat av: Anonym

är du religös? varför annars göra ett kors..? ;s

2009-07-15 @ 11:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0