Gives you hell



Dagen igår, bigday! sista arbetsdagen och det var med nöd och näppe att det tog emot. Fast vatusan, det skrev jag ju i förra inlägget.. gud, förvirring nu. Iallafall, igår så kom Kristian alá systersbestfriend hit och gjorde ett spontanbesök här hos mig när han ändå är hemma i luleå :) pratade, käkade och sedan skjutsade han mig till kallkällan. Där mötte jag upp mrs.sexy, vasse, och mrs.naughty, sofie, vi kollade på någon bra film som var på 5an och sedan bakade vi paj :D hööh, hemmafruarna! hann även med att träffa oscar och hans friend... elis? :) var iallafall kul att träffa han, som alltid, ses för sällan tyckerrrrrr jag. Varför är det så dumt, att man träffar folk mer när det är skola än på sommarlovet när man kan träffa vem man vill och hur mycket man vill. Hur som haver, fick skjuts hem med sofie och challe vid 2 tiden och slocknade väl ganska snabbt därefter. Eller, 4 var nog klockan. Ganska snabbt därefter alltså...

Idag, vad händer idag? Ingenting än så länge. Just lindat mitt knä eftersom att jag knappt kan gå med det. Svullet och bortdomnat, INTE OKEJ!




NU: frukost, klockan 14:00 hell yeah.
SEN: planera dagen
SENARE: utföra dagens planer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0