PDOL

ahapp, första natten i rummet är avklarad och seriöst, jag sov svin dåligt? Först kunde jag inte somna, låg bara och vred på mig. Men till slut så somnade jag, men självklart så vaknar jag efter 2-3 timmar igen, vid 5 tiden kanske. Frustrerad som fan så vände jag mig åt andra hållet och gjorde ett försök till att somna om, men nej nej åter nej. Så vad gör man... tittade upp i taket och funderade, sen slog det mig varför jag inte kunde sova. DET VAR JU LJUST! shit, svin ljust i hela rummet och alla lampor var ju tända.. hahaha, nuts. Iofs hjälpte det inte att jag släckte dom, eftersom ljuset utifrån trängde sig på alldeles för mycket :( van att ha rullgardiner så att det blir BLÄCKSVART i rummet, medans jag får ha sketna persienner nu. Well well..


Vaknade av en terrorattack, på mobilen, av herr wallin. Hela sängbordet vibbrerade i säkerligen 25 minuter, smsen tog aaaaldrig slut haha. Men liv i mig fick han, så jag anar att han fick sitt uppdrag slutfört.. den jävlen.. :D
Så vad händer nu då? jo, fröken hansson ska slänga sig i duschen, packa en väska, snöra på sig kläderna och sedan ta bussen mot piteå med resten av folket :D Så det blir PDOL ikväll och sover över i en lägenhet med tjejerna tills imorgon, kan inte bli annat än RAAAORRWH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0