bombs are made to kill people

åh, nyss vaknat.. sitter här med ena ögat stängt och det andra plågas av det "starka" ljuset från datorn. Snyggt. Kändes lite ovanligt att vakna strax efter kl 09:00.. av mig själv! De senaste dagarna har jag vaknat vid 1 tiden på dagen, men även det har ju sina förklaringar. Vaknade iallafall av att det var Fab5 på tv, alltid älskat det. Nu tävlade dom om vem som gjorde snyggaste bögbröllopstårtan. Jaa.. då vet ni det. Nu blev George utnämd till Mr.StraightGuy och Fab5 killarna sitter där i soffan och ser så förvånade ut "oh nooo, huuuur kunde just våran kille vinna? O-M-G!". Iallafall, Fab5 är helt otroligt bra med sin Carson Kressley i spetsen :D tror inte man blir mer bög än honom, men de är det som gör honom så skön! Ps. Jai Rodriguez skulle lätt kunna vara en bandmedlem i typ... S Club 7, han ser ut som en liten hoppetossa :)






ska man göra idag då? ser ut att vara fint väder. Det kan jag avgöra av det lilla ljus som sipprar fram mellan rullgardinerna. Så antingen ska man sola, eller så ska jag fortsätta måla ELLER så har pappa snackat om att fara till överkalix en sväng för att det är marknad typ, men vetefan alltså.. Äckligt mycket folk, småbarn som gråter (lämna småungarna hemma!!!), luktar konstigt när lukterna från alla matställen krockar, foppatofflor överallt och nej, jag hatar nog överkalix-marknad. juste, jättemånga går runt och pratar eller bryter på finska, det borde vara förbjudet. Fyfan hur det låter... Nåja, ska gå ut från mitt ide här (mitt rum) och se vad resterande familjemedlemmar gör, hör att någon är uppe och tassar runt.

laaaater, kyzz.
eller som Paris Hilton hade sagt "TTYN". Så kallt, så bitskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0