Dont let it go to your head

Kompisar, jag överlevde natten. Tackar för de ja!
vaknade dock way toooo sent, flög upp ur sängen som ett spjut vid 14:30 tiden. Åh, ångesten.. Sedan så var det hur soligt som helst ute, så jag sprang ut på altan helt yrvaken, måste sett roligt ut då jag sprang ut där och fick en chock av ljuset så jag slängde händerna för ögona och flög in igen. Nä ni, inatt får det inte bli lika sent.. hujja, mina dygn blir helt fel. Men jag har svårt att säga nej till min och bloms nattuggling :D haha.


Varje natt, du och jag ♥
 

hahahahahaha


ska ut och se ifall solen vill hetta upp min hud, vore ju hett. Vill bli BRUNARE, känner mig bara gyllenbrun nu, som en stek som bara fått lite färg, brynt heter det va? aja, kysslater!

Kommentarer
Postat av: blommis

hahahha aaw vad fina bilder!=')

våran nattuggling for lajf!

2009-07-30 @ 11:15:52
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0