9 crimes

Kommit hem ganska nyss från stan :) Blev inte nå kubb med klassen, men däremot en lunch på Waldorf! Innan det blev det att gå runt lite på stan och sen kaffe-snack-möte med linn på Sub, den bruden är bra go! :D haha lilla limpan :D Efter vi käkat så drog jag och mötte sofie, vi fixade lite grejer inför imorgon då alla tar studenten och sen gick vi bara runt och snacka skvaller, precis som vanligt :D

Nu är planerna att jag ska ta tag i husets veckostädning, woohoo.. jublar.. men hey, det lönar sig nog i slutändan ska ni se ;) Sen ikväll så kommer nog sofie hit, blir nog att umgås med grabbarna grus, vad det verkar som nu. Kan bli nice, kan bli fräckt, kan bli...vad som helst.


Och imorgon..... studenteeeeeeen!! men inte för mig... men av någon anledning är jag lika glad ändå :D Blir att kolla på allas utspring och efter det.... fest? auu.



Kommentarer
Postat av: limpan

säger bara en sak dubbelmacka;)

2009-06-12 @ 00:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0