stop this world

Dagens onödiga vetande:
Drottning Silvia var tre år när hon kom till Brasilien första gången.

som sagt, det heter inte "dagens onödiga vetande" för ingenting...



 Hej kära medborgare, svenska folket, mitt rike.
haha, blev inne i kungligheten där.. men nah, håller nog inte i längden.
För jag är varken kung, drottning eller något där intill. Eller, pappa brukade kalla mig & syster för prinsessor när vi var små? Så ja, fuck u vickan och madde! Johanna och systersara som är prinsessor här, där, överallt!


Idag var det iallafall sista dagen på praktiken, för den här veckan.
Och denna dag var faktiskt riktigt okej! Fick fixa klart bland allt lego, kändes som att det aldrig skulle ta slut, så tur att jag fick hjälp av sara på slutet ^, Och efter lunch så hängde jag vid barbie hyllorna, rättare sagt BRATZ hyllorna haha :D Hängde upp massa bratz-skyltar och rosa stjärnor i taket, hua jag och min skräck för stegar.. men klarade det! :D 10p till mig! Sen fick vi sätta ihop en såndär "demo" som det kallas. Ni vet där man får sätta ihop massa dockor i en liten "glas-skyltfönster-låda-mitt-i hyllan" :D ja, jag förstår vad jag menar iallafall, en annan sak om ni gör det eller inte. Rätt kul var det iallafall :)



För stunden gör jag INGENTING, ska ta o fixa nå middag tror jag, här i min ensamhet. Stackars mig. Sedan så måste jag fanimej plugga, jag är så jävla lost när det gäller skolan så jag vet inte vaaaad. På tal om skola så har jag det imorgon, en lektion och den börjar halv 2. Det gillar jag, enbart för att jag kan vara vaken i en evighet ikväll då :)










Later fänz! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0