whatever you like



Gaaah, sitter och poppar världens bästa låtar! Ne-yo - Part of the list ♥! gaaah bby, i cant find wordsssss. Vad har då jag gjort hela dagen? Det är ju en karamell som man kan suga på... Nämen, vaknade redan vid 8 tiden, 8 TIDEN!? även fast jag somnade först vid kl3-4 tror jag. Iallafall, gick ut på en långprommis med mamma vid 1 tiden och kan lova att den var väldigt uppskattad :) och tack mamma, för att du är världens bästa mamma. Säger det allt för sällan. haha komiskt att jag då säger det här, där hon verkligen inte läser det.. aja.

Resten av eftermiddagen har jag bara tagit det lugnt, fick mig en powernap också. Myste ner mig med täcket i sängen och då var det omöjligt att hålla ögona öppna.

Och nu då? Jo, ska åka med mami&papi till ica maxi, de skulle handla så tänkte åka med.. Allt för att jag inte pallar va ensam hemma, hatar det sjukt mycket nu mera. Sedan så ska jag köpa gotta till ikväll, det vankas BECK!



Puss och ömma smek längst din silkeslena ryggrad.
LÄT LÄSKIGT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0