Lovegame






gah, så jag längtat! Äntligen ska jag få sova ut, vilket jag egentligen aldrig gör eftersom jag sitter uppe till 4-5 på morgonen så fort jag får tillfälle, och sedan stiger upp efter 8h sömn. Vilket inte räcker ifall man heter johanna hansson!


Dagens onödiga vetande:
Ankans kvackande ekar inte och ingen vet varför.

...det är ju otroligt märkligt?






Blev iallafall en svin kort dag i skolan, 40 minuter max! Började med att jag kom upp till korridorerna vid Ledarskap och alla var bara poffborta! Så jag satte mig ner och började läsa igenom lite pappren inför provet.. klockan gick... ingen kom.. tänkte att jag tagit fel på tiden, men inte det. Så när det var 5 minuter kvar tills lektionen började så bestämde jag mig för att gå ner till nk-salen där provet skulle vara.... och där sitter alla, och har fått börjat mycke tidigare! :O Så jag fick sitta där lite ensam mot slutet. Nåja, det gick rätt dåligt, men ändå rätt bra. Jag fixar det nog ....eller?

Sedan så kom coolvasse till min skola när jag var klar, för jag hatar att gå själv in till stan ;s Så vi knatade runt lite, var marknad också så det var sinnesmycket folk! Juste, gick även till LOOK och bokade klipptid tills på måndag :D Men av någon lustig anledning så ångrar jag mig alltid lite, precis efter att jag bokat. Tankar som "tänk om det blir jättefult? tänk om det blir för kort? tänk om jag ändå kan leva med den här längden på håret ett tag till?" ah, ångest. Men jag tror faktistk att det kommer bli snyggt denna gång, jag har mina planer! =D'


Nåja, nu ska jag vara duktig och kocka ihop en egen middag, eftersom att mamma är påväg till jobbet och pappa är i stockholm och jobbar. Så det blir jag, nudlar och kinapinnarna! Är faktistk sjukt duktig med pinnarna nu mera, lärt mig lite nya trix för att på lättaste sätt få maten i munnen :D hahah




Puss fänz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0