hurtful






Jaha, då har veckans segaste dag anlänt. Fast samtidigt så brukar jag säga "när det är lov, är det lördag hela veckan" men på något underligt sätt så är en söndag, alltid en söndag, oavsett om det är lov eller inte.  Och som på alla de övriga söndagarna som passerat, så har jag gjort absolut ingenting idag.

Planerna för de övriga timmarna som denna dag kommer bjuda på, ska jag spendera hos malin! Ska bara koka ihop någon middag åt mig själv, sedan traska bort till henne :) Så det lär bli trevligt! Skulle försöka leta fram någon film åt oss två också, ska styra nå popcorn att ta med också, eftersom att jag suktat efter poppisar hela dagen.



Nåja, nu hör jag att mami&papi kommer genom dörren, så det kanske är dinnnnertime?
Puss fänz


it's a big girl world now
full of big girl things
..and everyday i wish i was small
!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄCKEL

2012-02-15 @ 23:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0