-






Tja fänz. Eran högsta idol här, johanna hansson, hon med klös i!
Nä idag är det fasen inte mycket klös och liv i mig, skulle nog vara rätt så lik en
strandsatt val med en elefant som övar steppsteg på mitt huvud.
Och för att översätta detta till mänsklig version så kan vi väl säga såhär att
mina symtomer denna dag är:

- kan inte svälja, vilket inte är så bra.
- min näsa existerar inte, går liksom inte att använda för in- och utandning.
- de flesta muskler i min kropp håller sakta på att tyna bort eller så finns helt
enkelt all min ork på annat håll, alltså inte i kroppen.
- Locket för öronen, detta jävla lock!!! två veckor snart...
jag har levt i en bubbla... i TVÅ VECKOR.


Nog om mina krämpor, vet att ni bryr er oerhört mycket om dom...
men kan ju faktiskt inte låta bloggen bara bestå av det, ledsen fänz :/

comin' up next: dricka 3 koppar té, sedan känna hur det trycker på i kissblåsan
och därefter gå på toan. Sedan springa mot bussen som tar mig till skolan.

Adjöken sa fröken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0