I'm not over







Hemma idag också, och det är kriminellt tråkigt.
Helt slut i kroppen och min hals vill inte alls sammarbeta med mig..

Det suger även att det är hur fint väder som helst ute! men vad gör jag, jo jag sitter som en råtta här inne. Funderar på att dra på mig mjukiskläder och sätta mig ute ändå, frisk luft har aldrig skadat :) Planerar att försöka ta mig till skolan imorgon, har kort dag så borde försöka orka med det :)


Nä, dra på sig kläder nu och sedan sätta mig ute på altan.
Hoppas även att mamma kommer hem lite tidigare från jobbet idag eftersom
att hon var förbi apoteket imorse och köpte nå dundertabletter åt mig som ska
fixa halsen, eftersom att läkarna inte kunde ge mig något.. då det inte var halsfluss eller något.

Kan också meddela att läkarbesöket gick bra, trots att jag for dit SJÄLV :)
Har ett fint blåmärke i armvecket efter lite blodprover som dom tog, visade sig
att mina blodvärden är på botten så nu äre bara att knapra järnpiller och skit ett tag framöver.


Nåväl kära människor, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0