try to see it my way


hoj hoj!

Mjamjaaaa.. har jag att säga idag då? frågan är ju det.
Känner mig inte sådär pratglad idag heller, så jag ska fatta mig kort.

Min dag skulle bestå av
- skola
- hem och sola
- powernap
- plugga
- besök hos syster
- sova tidigt

meeeen kompisar, ni tror väl inte att jag, johanna hansson, kan hålla mig till en planering? oh, no.

Så min dag såg istället ut såhär

- skola
- hem och sola
- powernap
- powernap
- powernap i 3 störda timmar, 18.00-21.00!
gah, nu kommer jag ALDRIG att somna inatt.. huh.
Frågan är om det är synd om mig eller om jag får skylla mig själv?
- sedan så bakade jag, men bara för att få äta smeten, inte för att vara snäll. oh, no.

Nu är jag rastlös, farligt rastlös också!
Gör helt onödiga grejer, bytte t.ex. just sängkläder, även fast jag gjorde det senast IGÅR?
mja, vet inte vad jag tänkte. Sedan så satt jag och började sortera in alla örhängen
i storleksordning, silverörhängen för sig och guld för sig.
Ja ni ser, jag måste ju ha blivit tappad i golvet på BB, med huvudet före.'


Nej, nu blir det serier.
farväl du fagra mö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0