beat the monster!

Igår var en ganska rolig dag, faktiskt.
förutom början på dagen, för då gjorde jag detta:

- städa
- städa
- städa
- städa
- städa
- städa
- städa

sen for jag in till stan för att möta sofie, gick från STAN till KALLKÄLLAN i denna jävla slask som var inne i stan. Det var som att komma till något annat land, för i sunderbyn var det snö ÖVERALLT. Inte det minsta slaskigt. Hos sofie gjorde vi mat, åt mat, städade bort mat och sedan gick vi ut med billyboy. Juste, vid denna tidpunkt hade även gunilla och vanessa anlänt :)

sen kom vi in igen...

efter ett tag så kom malin och gurra, alltid lika trevlig när gurra kommer och juckar sig mot mitt huvud. Så charmigt.... Tror alla juckade på mig igår faktiskt :O gurra mot mitt huvud, billy mot mitt ben, sofie och jag juckade mot varann och ja. Juckig kväll. Var nog kåtångor i hela lägenheten. Och nu börjar jag nog förstå varför, vi tittade på en väldigt dåligtbra film.. sjuk var den iallafall.

-"oh, dont be such a pussy!"
hahaha vet inte hur länge jag skrattade åt det.
Och ja, ni måste se filmen för att förstå. Men jag säger såhär, om jag vore kille så skulle jag lätt inleda ett förhållande med en flashlight...... 8-)


När vi sett klart den så for vi sunderbybor hem. Somnade direkt, aaa det gjorde jag. Nästan. Och var rätt sjukt imorse då jag vaknade, jag hade gråtit i sömnen eller något? För min kudde var liksom blöt och jag var rögråten i ögonen. Hmm.. Måste kolla upp det där, gå igenom nattens drömmar. Jag har en misstänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0