Dingelidongdong

well hello you, all of you.

var igår med tobben och såg Flickan som lekte med elden. Och som vanligt så är första filmen alltid bättre. Inte för att denna var dålig, men det är bara så, ettan är alltid bäst. Och nu ska det ju t.o.m komma en tredje, återstår att se hur den är.. Men man kan inte annat än att älska tjejen i filmen, Lisbeth(?). Jag skulle vela vara lika klipsk som henne, mmmhm.











Ne, nu ska jag se vidare på Paradise Hotel. Och jag kan inte komma ifrån att jag tycker det är så fult att just "Stay hard" sponsrar. Liksom STAY HARD, vem tänker inte på sex då.. Och vad kopplar man Paradise Hotel med? jo sex. Aja, långsökt.

Puss och ömma smek /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0