Thinking of you



Har kommit hem för en stund sen, varit i gammelstad och firat hanna ikväll som fyllde år tidigare i veckan :) Var tänkt att jag skulle fara ut med dom också, men jag kände mig inte taggad för 5 öre... förlåt hanna :/ Men det var iallafall skit kul där borta och jag äääälskade att se hanna så jävla glad, hon gick bara runt och log. Goding!

 

tidsfördriv...


DITT LIV

Vad heter du? - Ida Johanna Margareta Hansson, för att vara exakt.
I mellannamn då? - ja, Ida och Margareta
Vart bor du? - in the north of sweden
Trivs du där? - well, its pretty cold in the winter
Brukar du läsa horoskop? - varje kväll! (först då man kan se ifall det stämmer ju)
Har du körkort? - ehm, jag jobbar på det
Äger du några converseskor? - niieeet
Favoritdjur? - voffsingar
Vad spenderar du dina pengar på? - allt möjligt kokelijox
Senaste konserten? - på någon festival i somras anar jag? hur ska jag kunna minnas..
Festar du? - jag ÄR kalas.
Sprit, cider, vin eller öl? varför inte blanda allt och lossas som att det är jättegott
Brukar du bli för full? - absolut inte, verkligen aldrig, nej, nej, nej.
Antal kuddar i sängen? - 4 + korvkudden :)
Kan du baka bullar? - mamma har lärt mig!
Bläck eller blyerts? - bläck, använder jag blyerts så suddar jag bara hela tiden, jobbigt.
Mc donald's eller burger king?- DONKEN DONKEN DONKEN! (...mest för att jag aldrig ätit på BK)
Är du allergisk mot något? - nej, men mot NÅGON
Äger du ett busskort? - ja det gör jag, absolut.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? -  Gul då!?
Vad åt du till frukost? - macka och yoghurt, mm-m-mmm!
Hur ser du ut idag? - en snodd på sniskan, svarta kläder, klackedojjer.. ja.. thats it.
Nästa mål i ditt liv? - Gå och hämta en ipren
Vad såg du senast på tv? - hm, var nog något barnprogram imorse.. :D
Hur svarar du i mobilen? - "haaaallå.."
Vem ringde dig senast? - johan
Vad sa den du ringde? - att jag skulle gå till busshållplatsen
Antal timmar sömn inatt? - 7-8 timmar
Sov du ensam? - ja, sorgligt nog
Vad innehåller din favoritnattmacka? - bröd

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: förutom jag, så.. tobias
Såg dig gråta: sofie, eller.. hon hörde mig lipa i telefon bara ^,
Fick dig att gråta: blablablablaaaa
Du gick på bio med; minns inte, evigheter sen
Du gick på stan med: sofie :)
Skällde på dig: minns inte
Skickade ett e-mail till dig: Facebook som vanligt

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - klart jag har
Bråkat med ditt husdjur? - om jag hade ett till och börja med..
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - faktiskt, hatar sånt

SAKER

Tar du droger? - hell no
Dricker du?- dricker Portello RIGHT NOW
Vad är du mest rädd för? - framtiden och tunnlar
Vart vill du gifta dig? - har jag inte tänkt ut än.. ska väl hitta nån stackars själ att gifta mig med först
Vad hatar du verkligen? - jobbiga människor som kräver för mycket uppmärksamhet
Har du varit kär? - jaa och det suger för man blir bara sjukt besviken
Har du ett jobb? - noe
Gillar du att ha folk omkring dig? - oftast så
Är du ett hälsofreak? - eeehh... ne

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? tydligen
Är du ensam nu? - ja och det är fruktansvärt tråkigt
Några piercings/tatueringar? - ne
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - typ alla
Vill du gifta dig? - ja
Vill du ha barn? - nån ska man väl kunna klämma fram


FAVORIT

Rum i huset? - mitt rum
Typ av musik? - blandat
Månad? - alla månader har sin charm

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - men ja..
Köpt någonting? - det också
Varit sjuk? - inte direkt, bara känt mig sjuk
Sagt "jag älskar dig"? - japp, till mamma imorse
Velat säga till några att du älskar dem? ja, jag gjorde det ju också
Träffat nån ny person? - inte direkt NY
Saknat någon? - Mmmm
kramat någon? - för 20 minuter sen
Kysst någon? - inte det
Haft sex? - inte det heller

SENASTE

Låt du hörde: Snow Patrol - just say yes
Film du såg: På Smällen, söööööög
Drink du köpte: cosmo typ
Mat du åt: pizza
Gången du åt en 7-Eleven korv: somras kanske
människa du slog: slåss aldrig :o
längsta bussresa? till övik typ
irritation? folk som blir SJUKT skrikiga på fyllan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0