"I can't be a wizard. I'm just Harry, just Harry"

Så här glad är jag just nu

Och man kan ju säkert undra varför, vad har jag o vara så förbaskat nöjd över då?

 

jo ni vet, jag är frisk :)

 

Men av någon anledning så går jag fortfarande runt med min lilla vattenflaska här och klunkar i mig vatten... för säkerhetsskull liksom? Man vet ju aldrig :)

Nu tänkte jag äta tomtegröt, sen slänga mig på sängen med någon såndär.... vad heter det... värmekudde(?) på ryggen och se lite How i met your mother. Syrran kom hit med 3e säsongen idag, hallelujah! Och påtal om såndär värmekudde, så känns det faktiskt väldigt konstigt att sätta in en kudde i micron. Känns inte som att det är något man får göra varje dag. Bara därför så vill jag göra det hela tiden, om och om igen.
Om den bara hade varit i en lite roligare färg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0