Johanna <3 torres, Johanna <3 snygga idrottare


Imorse skrev jag om att jag och Zäta ska gifta oss. Men det hindrar inte mig från att skaffa ett kärleksbarn med Torres, hell no :D Vi är lyckliga föräldrar nu.

Det var inte kul att gå runt med denna mage, men det var värt det, helt klart!
Annars skulle vi aldrig ha fått våran Teddy.




Här kom vi just ut från BB och möttes av all media. Lite jobbigt efter att ha legat inne på ett lugnt och säkert sjukhus, men såhär är livet med en berömd fotbollsspelare till man. Men det är värt det, helt klart! Torrebaby tar så bra hand om mig och lillan, lyckligare kan ingen vara!





Bland de första rundorna på stan med hela lilla familjen. Vi är så lyckliga, även om det inte ser ut så på älsklingens ansiktsuttryck. Tror att lillan just hade bajsat lite där, men det är inte så farligt som man tror, älskar man sitt barn så älskar man dens bajs också. Tycker även att jag hunnit bli ganska fit så pass kort tid efter förlossningen. Absolut en träningsmetod jag ska prova fler gånger. Torrebaby, ska vi göra fler barn?



Nu ska vi gå och lägga oss, Teddy har en tendens till att vakna så tidigt. Men då brukar han få komma och lägga sig med mamma och pappa. Det är så mysigt!

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Sara

HAHAHAHHAHAHAA :D så sjukt snyggt gjort:)

2009-11-28 @ 12:58:46
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0