sick and tired

Åh, äntligen har jag haft en helt feberfri dag! vilken befrielse, vilken lättnad, vilken uppenbarelse. Eller ja, uppenbarelse vet jag inte, vet knappt vad det betyder, men det lät bra iallafall! :)

Gårdagen spenderades i sängen med min vattenflaska, korvkudden, tven och en iskall handduk på pannan. Tror aldrig att jag har somnat så gott som då, speciellt med en dunder-ipren i kroppen. Och med världens bästa mamma som tittar till en hela tiden och finns där 24 timmar om dygnet så blir allt så mycket bättre.

åhnej, nu börjar ju Hells kitchen! Jag kan redan tvtablån innan- och utantill efter bara 2-3 dagar hemma.


Host och stön, be en bön /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0