Vad hände?

 

ja exakt, VAD HÄNDE?! Imorse vaknade jag, helt som vanligt, mådde helt okej, inga krämpor eller så. Gick därför ut på en prommis och började i slutet av prommisen att känna mig svin svag i kroppen, så snabbade mig hem. Väl hemma så la jag mig för att kolla på hockeyn och somnade, sedan så vaknar jag upp med 38-39 graders feber? what? vars kom det ifrån? bara sådär!?

 

Så nu sitter jag bara här, nyss tagit en ipren i hopp om att värken i kroppen ska försvinna...men det går segt. Blir alltid jätte orolig av mig när jag har feber, virrig osådär. Så nu vill jag inte alls gå och lägga mig, vill att någon bara ska ligga bredvid och stryka en sådär lugnande på huvudet. Vilken dröm det vore? ja..

 

Och som tur är så är jag ledig imorgon, hade iofs ändå varit hemma. Så det blir väl en dag i sängen framför massa skitprogram. Eller jag vet, ser ju ALLTID på Beck när jag är sjuk. Så imorgon blir det Beck-maraton!

 

Godnatt kompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0