Don't be a hero, Scherbatsky!



Har varit på LTU hela dagen och trots att jag har varit där hela dagen, så har jag inte blivit det minsta klokare och dom fick mig inte att vela plugga där, fast det ville jag inte innan heller. Eller... jag skulle vela plugga där, men inte nått av de program som dom har. Helt värdelösa. Men det är som en liten egen oas där på Porsön, jag gillar det.. när man sedan kommer in till stan igen så käns det som att man kommer till en helt ny stad, för LTU-området är som en egen stad, en studentstad. Där skulle jag vela bo.

Vid 1 tiden så gav jag, anna och hanna upp våran vandring från A-huset, till C-huset, till F-huset och fram&tillbaka-vandringen i ljusgården och begav oss till Teknikens Hus där vi lekte och latjade på, precis som då man var liten! fast inte riktigt, allt är så annorlunda nu när man är "vuxen"... man blir bara besviken! Men att gå igenom det gigantiska draperiet in till "jordens inre" var nog det bästa på länge och det mest obehagliga jag gjort idag :D


Efter det så for hanna hem och anna skulle fixa med något annat, så jag visste inte riktigt vars jag skulle ta vägen eftersom att jag glömde hemmanyckeln imorse... bra johanna, bra. Så jag for till stan och mötte syrran och fredrik, följde sedan med hem till dom. Där jag åt, sov och kollade på tv. Jag älskar nog att vara där, dels för att jag får vara med världens bästa syster, dels för att hon nog har den snällaste pojkvännen någonsin och dels för att allt är så lugnt, jag får liksom göra som jag vill och allt är så avslappnat.




Nu tänkte jag ta en prommis och sedan plugga lite teori, sounds good...goooood!
och om vi är lediga imorgon, det återstår att se, ingen vet.



Under your spell again
I can't say no to you
Crave my heart and it's bleeding in your hand
I can't say no to you

Shouldn't let you torture me so sweetly
Now I can't let go of this dream
I can't breathe but I feel

Good enough
I feel good enough for you

Drink up sweet decadence
I can't say no to you
And I've completely lost myself and I don't mind
I can't say no to you

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Sara

Aww :D

Du är alltid välkommen såklart!

2009-10-17 @ 20:28:36
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0