hon bah' och han bah' och dom bah'!


 



Brukar du komma i tid:
jag är punktlig!
Vad hade du i din mun senast: mehehhehe ;)
Har du bra kondition: den är på topp, aldrig varit bättre faktiskt!
Hur lång är du: en...och...sjuttiotre...kanske fyra!
Hur känner du dig just nu: stabil, helt okej, ganska mysig och hungrig
Hur upplever du dig själv som person: otroligt glad, skulle jag tro. Men allas första intryck är att jag är glad, MEN blyg.. hmmm..
Kan du laga mat: fil och flingor är jag en hejjare på!
Vad jobbar du med/pluggar du: mitt jobb är att komma upp på mornarna och jag pluggar på Ledarskapsprogrammet.
Vad har du på dig just nu: kläder för det mesta, men just nu...ingenting.
Har du någon fobi: att cykla genom tunnlar, fått för mig att det farligt..
Hade du en bra kväll igår: alla mina kvällar är helt underbara... eehehhh
Projekt just nu: det är väl att ta körkortet
Vilken tid gick du upp idag: 10.... kanske 11!
Har du sovit i din egen säng inatt: aaarå! jag och korvkudden, korvkudden och jag.
Vad hade du sönder senast: en knapp på mobilen, kändes lyckat.
Har du haft mörkt hår: har det just nu, så vitt' jag vet.
Tycker du om någon just nu? ja det gör jag
Är du morgonpigg: ta om det där tack.....
Vem snackade du med senast: min gamla dagisfröken som jag träffade påväg från bussen, kristina heter hon.
När gjorde du senast något riktigt dumt: jag är snäll, aldrig dum.
Saknar du någon just nu: hjåå
Gillar du dokumentärer: faktiskt, kan va rätt allmänbildande ibland, och jag gillar att va allmänbildad..
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!):
- gå framför fötterna på mig
- ta förgivet att jag alltid ska vara glad
- och när folk pratar för högt
Senast sedda filmen: Fatso
Favoritgrönsak: paprika, inte den gröna!!
Motionerar: till och från skolan, vaaaarje dag. Damn!
Älsklingsljud: hmmm... kanske ett stön?
Är du bekymrad över något just nu: jamen jag oroar mig alltid för något
Längtar efter: julen
Senaste telefonsamtal: det var till mammsen
Haft sex me någon av ditt egna kön? men uh, nee
Tittade du på tecknat när du var liten? absolut, luftens hjältar och turtles var helt underbart
Vad är det bästa med dig? skulle nog säga personligheten
Vad är det näst bästa med dig? någonting i min personlighet
Vad är det sämsta med dig? lite virrig, stressad, orolig...
Hur var du som barn? Ett litet troll, men ett glatt och kärleksfullt troll
Har du bra kontakt med din familj? ooohja
Har du varit kär? Det har man ju varit ja
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? 1 år och någon månad
Vem var det med och varför tog det slut: med james och ja.. det höll helt enkelt inte.
Hur stora fötter har du? storlek 39-40, miniskidor...
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? hm, var väl i våras någongång haha.. gud hur man är..
Vad gjorde du nyårsafton 1999? var nog hemma med familjen, som det brukade vara :)
Vem fick du din senaste puss av? tobbe
Vart vill du åka på solsemester? så länge det är sol, så far jag var som helst!
Vad är det sista du gör innan du somnar? ligger väl där och funderar över allt och ingenting
Hur många kuddar sover du med: 4 + älskade korvkudden :)
Kommer du ihåg din första kärlek: haha ja, han hette patrik och vi var typ 4 år
Älskar du henne/honom fortfarande: nä uhh
Ser du på kärleken som ett misstag: men... nej!?
Är du kittlig: något så föriiiiibannat!
Snarkar du?: nej, men jag "gnyr" har jag fått höra
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? osynlig, vore förbannat fräckt! kunna göra lite vad jag vill liksom:D
Vad vill du jobba som? polis polis polis
Har du nån flickvän/pojkvän? har många flickor och pojkar som är mina vänner, heeehe
Gillar du att sjunga? för mig själv så!
Brukar du sola? lite då och då
Vad gör du om du får hicka? kan tycka att det är rätt roligt, så brukar inte göra något åt det :D
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? jooo :$
Har du varit otrogen och om ja, varför? Aldrig varit och skulle aldrig kunna
Vem är coolast? BARNEY SINSON!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0