goodnight ...and keep your butthole tight!

Nu är jag trött, aaaallt för trött.. vaknade ju faktiskt KLOCKAN 8 imorse. På ett lov. Det har nog aldrig hänt. Fick mig ju iofs en lite powernap här ikväll, somnade självklart då jag låg o kollade på Andra Avenyn.. dumma dumma jag! Annars så har dagen i sig varit ganska enkel och stilren, om man nu kan säga att en dag varit så. Hann med endel på morgonkvisten och for sedan iväg med vanessa och fixade lite grejer inför halloween :D Tror jag är ganska klar nu.... mmmm.. återstår att se, kommer säkert ändra mig eller något.




HAHAHAHAHAHH
provade just allt, ser ju förjäääävligt ut :D men ja, det är väl så det ska va!



Nä, sängen nu!
imorgon blir det jobb på mammas jobb, sen köpa skooooooor! :) pureeeee loooveeeeee

rätt snyggt tyckte jag, vem behöver en näsa?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0