Min dag

Vaknade tidigt, TIDIGT! Jag blev alldeles förvånad själv, även det att jag var PIGG.



Städade sen HELA huset, mmmm, från tak till golv!


Efter det blev det en låååång och skön dusch


Fick sedan rappa på rejält för att hinna med bussen till stan


Väl inne i stan så köpte jag skor, de är att toooooo die foooor!


För att avsluta denna dag på ett bra sätt så var jag med sofie i några timmar. Vi pratade om hur fula vissa ord är, som snopp.. SNOPP.. det är jättefult. Även de faktum att man alltid sa PILLESNOPP när man var liten. Det var sött då, men tror ingen kille skulle uppskatta att man sa, så som sofie uttryckte det -"men kom, få känna på din hårda pillesnopp!". Ingen skulle nog tända på det. Så vi håller oss till det hederliga ordet KUK, vi tror att det uppskattas mer.



Tack för mig och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0