Vad är fragmentisera? ...vad är ett fragment? - "JA MEN DET ÄR VÄL SPOTT?" :D

det är dags för freeeedagsmyyyyys, om det så är det sista jag göööör! Mmmmhm! :)

Vilken underbar dag detta känns som, ja verkligen, jag har då inget att klaga på!

Vaknade bredvid tobias imorse, finns verkligen inget att klaga på där!
Provade studentmössorna i skolan, finns verkligen inget att klaga på där!
Städat hela huset, finns verkligen inget att klaga på där! ....?
Åt världens godaste middag nyss, finns verkligen inget att klaga på där!
Ska till vanessa om en liten stund, finns verkligen inget att klaga på där!
Jag har lov nu, finns VERKLIGEN inget att klaga på där!

Jag njuter, ja det gör jag verkligen.

Och på tal om studentmössorna så började jag längta nå så djuuuriskt till studenten nu. Eller, iallafall tills vi får mössorna och de andra grejerna som jag beställde :D











ps. killen på bilden är ju sjukt, nästan helt förbannat, ful.




JAAAAAG SKA TA STUDENTEN, ALÉ ALÉ ALÉ!
"LED3B ALÉ ALÉ ALÉ!!!!" ååh... tänk flaket, LED3B TÄNK NÄR VI STÅR PÅ FLAKET!


okej, lugna dig nu johanna... det är 8 månader kvar ännu.

puss hejdå, ja, bara sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0