Ja, jag vill gympa mer!

NÄMEN HEEEEEEJ!

varit en helt okej dag faktiskt, alldeles lagomt jäktig och inte alls farligt händelserik! :)
Spenderade några timmar i skolan, hade sofie som sällskap halva tiden och alla lärare tittade så förvånat på henne och frågade "jaha, och vad är du för någon tjej då?" och då var jag snabb att säga "DU, DET ÄR MIN KOMPIS!!". Vi hade det iallafall ganska trevligt :)

 

Mötte upp vanessa på stan senare, hon hade blod i ögat. TRUE BLOOD!
Såg först lite läskigt ut, men sen tänkte jag "fan va hård hon ser ut!!" och direkt blev hon lite som en förebild för mig! :) Kunde se framför mig hur hon under gårdagen varit med om en tuff boxningsmatch som kostade henne ett blodigt öga, men vad gör man inte för att vinna.

 

Hittade även ett par heels på stan och oooj vad dom ska bli mina imorgon!
11cm klack och jag kan nääästan röra himlen! :)

 

Nu ska jag uggla vidare och se på film, sounds good!
och imorgon äre dags för cleo, vilket alla vet vid det här laget, för alla ska dit.

 

Titta, jag ser ut som en djävul, ha.. vilket sammanträffande!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0