So what was it, a cockroach or a mouse?           It was a cockamouse!

Blev en lustig kväll igår. Firade Jessica på björksgatan först, det var ståhej och skumpa. Sedan for vi in på stan för att pröva på lyckan på Cleo.. men för i helvette, är cleo SÅ speciellt?! folk stod som idioter i över 30 meters kö och bokstavligen mosade varandra, efter x antal stämplingar och 1h köande så bestämde vi oss för att gå till...Anatolia.. dög :)

 

Efter en och annan cider så begav vi oss ut på gatorna, vandring genom stan slutade med att jag, malin, vanessa och hennes man, Anton, hamnade på max. Intog en snabb föda och sedan så begav vi oss åt olika håll. Kirunabon jens fick min mobil att ringa non-stop så vi besökte dom en sväng i deras lägenhet, vi hittade en rosa dildo, en strap-on och jag kände direkt.... "vad gör vi här?" haha, meeen det var trevlig och vi hann med en sväng på Heroes också. Där blev det fishshot och en efterhängsen 50+are, men inte fyskam inte!

 

Tog 03:10 bussen hem, var hemma först vid 4, busschaffisen var sur för att alla levde om efter att han "haft en helt uuunderbar natt och körning, och ville därför ha sista turen det också." Men hur underbar natt kan man ha där framme vid spakar och rattar. Fast ja, stora rattar lär han väl inte säga nej till.

 

Väl hemma, bäddade ner mig i sängen, såg How I Met Your Mother och hela världen snurrade. Men inte värre än för P.Westin iallafall, från vad jag kunde avtyda från hans sammanlagt 12 samtal, var av 9 var närmare kl05:00 imorse... Jag säger såhär: Peter, de sista gångerna bröts det INTE pga. att det var dålig mottagning på båten som du var på.. :D ha!

 

Godkänd kväll, inte mer än så.
nu ska jag lägga mig på sängen och vila mina fötter, snart drar det igång igen.

 


Kommentarer
Postat av: blomman

tror att du mer kände..."här passar jag in" ;)

2009-09-27 @ 02:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0