EEEY MACARENA!

godkväll dagboken, godkväll min helt oprivata dagbok.


duschade på pappas jobb ikväll igen
men denna gång var det ingen kvinna i fönstret, så jag dog inte.

smekte svenskaprovet idag
och egentligen så hatar jag att säga att jag "smekte" något.
Även fast det låter lite mysigt på något vis ;)

och så har jag ett nytt påhitt på G...
jag ska flytta till sundsvall?! what?!
ja, efter studenten tänkte jag!
helt flippat, vrickat och oklokt.
Men jag kommer nog klara mig fint där...
eeeeehhh...


Nu ska jag lägga mig på sängen och plugga lite tills
two and a half men börjar! :)




ps.
morgondagen kommer att bli bra
våran älskade Blom fyller år, det ska firas med dunder och brak
på berget, porsöberget.



POZZZPOZZZ


JAHA, DET VAR DÅ MER ÄN VAD JAG VISSTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0