ISCHLO BISCHLO!

well hello hellooo there!

Här sitter jag och försöker verka intressant, försöka kan man ju alltid, som sagt.
Har nyss slängt i mig lite mat efter att magen började skrika som ett nyfött barn (och ja, den skrek som ett nyfött barn!) Men kan INTE säga att jag känner mig som nyfödd nu bara för att jag ätit, för som sagt så tror jag inte att ett barn känner sig proppmätt då det är nyfött.

KAN JAG BARA SLÄPPA DETTA MED NYFÖDDA BARN?!


Har hur som helst spenderat dagen i herr wallins lya, eller... dagen, natten, gårdagen, om man nu vill vara EXAKT! :) Måste bara säga åt alla som inte har sett Kenny Starfighter, att.... GÖR DET! gode skön film, gode skön, ohja!

-"WOLLI BOLLI, KENNY STARFIGHTER HÄR! ISCHLO BISCHLO, VA SARU!?"

haaaaaaa! måste nästan tanka den och kolla igen.



och en fråga...bara en.. hur kan man börja sakna denna herr wallin efter att ha farit därifrån för ca 2h sedan? mja, han är väl helt enkelt för bra? jag skulle tippa på det! :$



Ikväll blir det...
- dusch
- plugg
- SHWF
- och såklart.. ROAST PÅ BERNTS!

juste fan fan fan fan fan!
ska ju ha pluggat på "säkerhetskontrollen" på bilen tills imorgon, ska ha nå slags "prov" på teorilektionen imorgon. Och nu fick jag ont i magen då jag tänkte på ordet "teorilektion"... måste börja dricka energidryck eller liknande före, för VARJE GÅNG sitter jag där och håller på att somna. Är det för att rummet är litet, han är jobbig att lyssna på eller vad är problemet? Jag sitter ju ändå där och dricker kaffe, känner mig lite vuxen och får bilder i huvudet om hur fräckt det kommer kännas att få körkort, vilket borde göra mig mer motiverad?
Men det hjälps inte...INTE!


nu ringer mamma och frågar om vilken yoghurt jag ska ha från affären
-"men vanilj!"
-"naturell, lätt, ekologisk, vanlig... ?"
-"lätt!"
-"lätt saru?"
-"LÄTT!"
-"okej....så lätt ska du ha?"
-"LÄTT VARE, JAJEMEN!"

jaaa, lätt lätt lätt lätt! rätt roligt ord att uttala.. L-Ä-T-T! prova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0