siiiinging in the raaaaain

Badrummet är rivet nu, blir helt nytt där imorgon...eller i veckan iallafall, då ska det vara klart.
Men problemet nu är att.... jag måste ju duscha? hmmm..

Gick tydligen att göra ifall jag
- inte hade för högt tryck på vattnet
- inte sprutade vattnet utåt
- helst inte mot väggarna heller, för där äre hål från grejer som suttit fast
- inte röra sig för mycket, för då åker vattnet ut över hela golvet
= helst inte duscha, men jag ska ge mig an utmaningen!

Hade det varit sommar så hade man kunnat köra den här varianten ju,
hade säkert uppskattas av grannarna.. En naken johanna på framsidan som
duschar med vattenslangen. eller nä..



wish me luck!
på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0