Respekt!

jag har en vana att alltid råka ringa till sofie då hon sover och vanligtvis så brukar jag säga
-"ojdå, men du kan ringa upp senare om du vill.. somna om nu!"
som en snäll människa hade gjort. precis som jag.

meeeen igår, jag låg i skönaste ställningen någonsin i sängen, hade precis stängt ögonen och fått några minuters sömn så ringer denna dam.
-"jaahaaa, sover du.. men jag har så jävla tråkigt, prata med mig"
-"hmmm...aaa...joooo..trött som....fan"
-"JA MEN DU SKA INTE FÅ SOVA INTE, NEJ NEJ!"
-"nä, jag förstod nästan det....."
-"BRA!"


det är stunder som dessa som jag börjar fundera på "you get what you give"?
Men det stämmer ju inte, inte mellan mig och sofie iallafall :)


Den snälla och helt-okej-goa människan, en människa med respekt och ett stort hjärta.


Flickan med något lurt på gång, flickan som tänker "nä nu jävlar... !!"



hahahahah a lot of love 2 yoooou! :D

annan rolig grej med denna tjej är övertalningsförmågan på henne, den är helt otrolig!

s -"alltså, vetu hur mycket jag stör mig på denna tjej, jävla idiot... helt sjukt!!"
j -"nä men vadå, jag tycker att hon är helt underbar och en unik person.."
s -"jooo..aaa..men...."

hahahaha :D

Kommentarer
Postat av: Gustav

haha jaa det hade varit så underbart roligt!:p

2009-09-13 @ 13:49:21
URL: http://gustaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0