oh, soooo funny!

Har nyss kommit in från en promenad, och jag förstår veeerkligen inte varför jag alltid ska ut och gå då det är bläcksvart ute? jag är ju livrädd för mörker och allt som lurar runt varje hörn! Klarade mig iallafall och kom hem välbehållen :) Just nu sitter jag och skrattar lite för mig själv, tittar på det där nya "Roast på Berns" och fan va dom kan sin grej dom där...ja vad ska man kalla dom, komiker ja!



hahahahaha nu äre betner! åhfyfan..
HAHAHAHAH

"det är svårt nu när man har två kurder med sig.. för annars är det såhär att.. jamen, där är kurden, här är plånboken, där är kurden, här är plånboken.. MEN NU ÄR DET TVÅ STYCKEN! OCH VARS ÄR MIN MOBIL!?" hahaha :D



måste kolla vidare nu, sen sängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0