bombs are made to kill people

hej, hej, hemskt mycket hej!

har inte mycket att säga, har inte så mycket att tycka till om heller.
Möjligtvis att det går liiiite segt med pluggandet inför svenskaprovet imorgon, men så svårt kan det väl inte vara? Man tänker att "ja, svenska BORDE jag ju faktiskt ha ett viss grepp om...", eftersom att ja...jag är ju faktiskt svensk!


ikväll har även varit på pappas jobb och duschat, eftersom att vi inte har någon dusch. Nepp, vi tycker att det är onödigt att ha en dusch. REDAN NU hann säkert någon tänka "fan va snuskiga, ofta hon är seriös?!" och nej, det var jag inte och jag tror inte heller att någon tog det seriöst. Men däremot så var jag faktiskt på pappas jobb, och duschade. Satte mig sen och tittade på idol, i väntan på att pappa skulle duscha klart. Då, då mitt i allt får jag världens chock... EN KVINNA STÅR OCH GLOR PÅ MIG I FÖNSTRET! Tror aldrig att mitt hjärta har slått så fort, förutom då man var 10 år och fick sin första puss. Och tror inte heller att jag sprungit så fort upp till övervåningen på pappas jobb, och inte heller sagt "fyfan va läskigt!!" så många gånger som jag gjorde då.

Jag var vettskrämd. Såg framför mig hur denna kvinna redan varit och dödat mamma&pappa på övervåningen, och att det nu var min tur att avrättas, jag var bombsäker!

Blev ju inte bättre av att hon såg ut som Annika Östberg heller, hua.




nä, ska se på lite True Blood nu, sen sova.
godnatt folket, godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0