Det är hon som kläckt fram mig, det är hennes bröst jag sugit på.



Sitter hemma hos syster sara just nu :) Hon står och fixar mat, fredrik målar och här sitter jag och gör allt förutom det jag borde, dvs. skriva mitt tal. Fan för att hålla tal, fan för att inte ha nå inspiration, fan för att inte veta något, fan för temat "relationer", fan för svenska. Trots att just svenska är något som man borde kunna, tycker man ju.

Nä, kanske ska börja nu. Kom just på vad jag ska skriva om - Min mami :)
En mamma-dotter-relation är ju rätt svårslagen, typ den starkaste relationen.
Jag menar, det är hon som kläckt fram mig, det är hennes bröst jag sugit på.
Blir bra det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0