I soon turned eleven I was lost and seperated It was "head over heals" that go me stimulated Like John McEnroe, my sky kept on falling I knew I had something to say

Just nu så går det tyvärr inga bussar, tyvärr, alla är inställda. Är verkligen grymt besviken på LLT.. eller låt se, är jag det? NÄÄÄE :D Ren och skär lycka. Passande med "skär" där, eftersom att det är skärtorsdag. Och med mina fina religionskunskaper så åt jesus och lärjungarna den SISTA MÅLTIDEN på just skärtorsdagen. Han tvättade även lärjungarnas fötter.
Ja, jesus var en schysst kille han!


Har inte så mycket att säga, så tänkte slänga in några vimmelbilder på mig och lite svenska hunkar från veckan som gått.
















Nu ska jag gå och lura någon, det är ju 1a april.
Mamma ligger risigt till, eftersom att det är bara hon som är hemma :D
OCH PS PS PS PS, med tanke på att det är 1 april idag, så innebär det att jag fyller år om två dagar. Fan så fint. Riktigt fint är det!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: blomman the best

grymt imponerad att du lyckas ha samma pose på alla bilder! :D snygg du är, men du känns lite som en player............ :(

2010-04-01 @ 12:27:39
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: Världens bästa Sara

Häftiga bilder, as usual :)

Ville bara påpeka att skärtorsdag faktiskt är alla emos nationaldag - grattis till er!

2010-04-01 @ 15:10:12
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0