Sätt dig till ro, luta dig bakåt, för nu är det sagostund.



Jag tittade igenom lite gamla grejor alldeles nyss, från lågstadiet.
Hittade min "sagobok" från 6års, jag måste säga att jag hade en enorm talang.

Läs bara den här, jag hade döpt den till "Lisa, Sam och sköldpaddan"

En dag ner Lisa och Sam var och hopa över en murr så såg Sam en sköldpadda. Som han tog med sej hem. En annan dag ner Lisa var vid murren själv och hopade över murren då ramlade hon och bröt armen. Hon fick åcka til Dåcktår Oliver. Han fick jippsa hennes arm sen fick Sam skriva på jippset. Han skrev SAM. Nästa dag så sa Sam - du kan få min sköldpadda. Hon döppte den till BOM.

SLUT. DEN HER SAGAN BLEV BRA.

Av: Johanna Hansson, Blå Spåret -97



hahahahahaha!

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Sara

HAHAH ååh, how very precious. Spara sådant för evigt.

2010-04-20 @ 04:01:16
Postat av: Anonym

hahahah, fan va gulligt! :)

2010-04-20 @ 14:31:52
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0