some of us just can't live the kind of life that other people want us to live. no matter how hard you try, you just can't do it



Nu har jag sökt till alla möjliga universitet. Ja, de som är här ovan.
Då var det gjort. Då var den paniken över. Då är det bara att vänta.

Men i ärlighetens namn så vet jag inte ens om jag vill plugga eller vad jag överhuvudtaget vill göra. Det är så sinnessjukt svårt. Jobba vore ju något. Men då behöver jag ett jobb också. Och om jag ska plugga så vore det fint att flytta och då behöver jag pengar. Och det vore fint att resa lite först. Men för det så behöver jag pengar. Och för att få pengar så måste jag jobba. Och ja, jag behöver nog ett jobb.

Ge mig ett jobb, det är min önskan.
Eller vänta nu, jag får väl lägga manken till lite själv också.
MAN KAN INTE FÅ ALLT SERVERAT INTE, NÄÄÄÄ. (Men det vore fett nice)

Kommentarer
Postat av: adam

Vad kul! Vad har du sökt? (: Hoppas att du kommer på vad du vill göra.

2010-04-15 @ 23:22:24
URL: http://insearchofadam.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0