love is like a puzzle. when you're in love, all the pieces fit but when your heart gets broken, it takes a while to get everything back together

Åh, hallå underbara vårväder! :D
vaknade upp som ett annat ufo, sedan kom mamma in och sa vilket fint väder det var ute. Så hoppade upp och klädde på mig. Tog mig dock ut först efter 2½ timme. Fastnade på msn där gurra och joacim satt och läskades i cam med deras ÄNNU finare väder. Det är nog ett litet tag kvar tills vi kan ligga ute på gräset i tshirt och shorts.. Men det kommer väl så småning om :)

Tog mig sedan ut på altanen och solade lite, blev dock rastlös direkt och hörde med min gamla bardomsvän/evighetslånga klasskompis/trogna sunderbybo Anton om han ville följa med på en prommis. Sagt och gjort, där gick vi. As skönt var det. Vi satte oss ner och pratade om all möjlig skit, bl.a. om hur smart polisen är. Vi båda berättade att vi funderat på hur det ultimata mordet skulle gå till, men vi insåg att polisen ändå skulle hitta oss. Anar att det gäller att tänka som en mördare, något jag får ha i åtanke då jag ska bli polis sen ;)

Nu ska jag fortsätta att städa i mitt rum, ser ut som en krigszon här inne. Men jag har inte riktigt orkat ta tag i det. Men nu så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0