I brist på annat



För ett år sedan:
Hur gammal var du?: just fyllda 18
Vilken klass gick du i?: led2b
Vad hade du för hårfärg? ganska så ljust
Hur lång var du? 173 även då, det står fan still...
Hade du någon pojk/flickvän? nopeee
Vad brukade du göra på fritiden?: umgås, umgås och umgås
Hur såg du ut?: inte som nu iallafall, tror jag?
Var allt bättre då?: 50/50
Skulle du vilja gå tillbaka dit?: Ibland. Det var en fin tid liksom.
Har du förändrats?: jaa, i vissa fall tyvärr
Om ja, på vilket sätt?: love hurts you know

För två år sedan:
Hur gammal var du?: 17
Vilken klass gick du i?: Led1b
Vad hade du för hårfärg?: mörkbrunt, nästan svart?
Hur lång var du?: jadu... som nu!?
Hade du någon pojk/flickvän?: japp det hade jag
Vad brukade du göra på fritiden?: umgås med tjejerna och vara den puttinuttigt goa flickvännen
Hur såg du ut? hahaha.... nä
Var allt bättre då? Typ
Skulle du vilja gå tillbaka dit? Nej
Har du förändrats? ooom jag har!
Om ja, på vilket sätt?: verkligen i allt

Nu:
Hur gammal är du?: 19
Vilken klass går du i?: Led3B
Vad har du för hårfärg?: brun/röd/koppar/ljust/äckligt/fult/omatchande
Hur lång är du?: 173
Har du någon pojk/flickvän? nopizzz
Vad brukar du göra på fritiden?: hängagäng och vara allmänt yo
Hur ser du ut?: som jag ser ut

Vem:
Är din bästa vän?: har nog ingen BÄSTA BÄSTA, men några få nära
Skrev du senast till på msn?: alexander
Kramade du senast?: mami
Pussade du senast?: allstar.. åååååh, allstar in my ass..
sov du hos senast?: sandra
Kan du lita på till 100%?: inte en blekaste aning, ingen anar jag
Kan du säga allt till?: syster
Ringde dig senast?: mamma
Skickade ett sms till dig senast?: joacim :)
Skickade du ett sms till senast? : joacim :)

Vad:
Drack du senast? en festis
Köpte du senast?: en glass på max
Gjorde du igår?: sov, sov som fan
Ska du göra imorgon?: lördag och världens alla möjligheter står framför mig
Vill du göra just nu?: lägga mig i sängen och se film
Åt du senast?: ett äpple, hör och häpna... ^^
Är närmast dig som är rosa?: parfymflaskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0